Lynn1995.reismee.nl

Nieuwe blog!!!! Vliegtuigmoeheid en Saltspring Island

11 februari 2018, in het vliegtuig

Vanochtend om vier uur moest ik met de shuttle naar het vliegveld. Dat was te gek. Ik was superwakker. Op het vliegveld bleek dat ik veelste veel kleren had gekocht in Canada en heb ik de helft weer met Tarra mee terug naar Saltspring moeten sturen.

Mijn laatste week in Canada was erg leuk. Ik heb hier supergezellige collegas gehad die het leuk vinden om een drankje (Of twee. Of vier. Of 31.) te doen na werk. Dat is ook waarom we een te gekke huis party hadden vlak voordat ik weg ging (na een killer performance van Brooke en mij. We speelden Zombie en hadden glitter en het kwam er zeg maar op neer dat er geen enkele plek in de bar was waar geen glitter zat). Dave nodigde ons uit om na de bar naar zijn huis te gaan, dus wachtten we tot Tarra klaar was (en hoopten we dat zij geen opruimdienst had, want glitter) en bobte zij ons naar Daves huis. Nou denk je oh oke Dave’s huis. Maar dat is heel speciaal want niemand weet hoe zijn huis er uit ziet. Hij is zeg maar een kluizenaar. Als je iets met hem wil ondernemen moet je hem letterlijk fysiek meeslepen. EN WIJ WAREN IN ZIJN HUIS. We gingen natuurlijk vroeg naar bed en waren niet verschrikkelijk gek... (ik heb nog steeds pijn in mijn neus omdat Dave op een gegeven moment op de bank in slaap viel en ik een aanloop nam, bovenop hem sprong, met mijn hand de bank miste en ik keihard met mn neus op de leuning viel. Auw).

Oeps, zag net dat ik mn blog het jaar 2016 had gegeven, dus eventjes veranderd. Ik heb een tijdje niet geschreven ;)

Anyhows, Tar en ik woonden in een superschattig boshutje. Met een veranda met onze stoelen erop (er was ook een buientoilet, nou ja emmer met wc bril die we byoml noemden. Bring your own maple leaves). Waar we lekker buiten konden zitten, wat we dan ook elke avond deden! De ochtenden (wanneer ik wakker werd na zonsopgang, wat bijna nooit gebeurde...) waren zo mooi als de zon scheen! Het leek wel een sprookjesbos als de zon door de bladeren scheen.
Op Saltspring island zijn er veel wandelpaden want de uitzichten die je er krijgt zijn niet te beschrijven mooi! Er zijn altijd wel wat sprookjes te vinden in de bossen. Soms zijn er elvendeuren, soms is er een magische boomwachter bij wie je een wens mag doen verstopt in een boomstronk. Soms zijn er dromenvangers die gemaakt zijn puur van de boom waar ze in hangen en de schelpen die op het strand onder de boom liggen. Oma baard, die schilderijen en beeldjes die jij hebt over elven en trollen en kralen en dingen. Dat is zeg maar dat eiland. Nou denken jullie waarschijnlijk dat ik koekoek ben (wat vrij veel mensen daar zijn, echt waar je hele idee van gewoon schuift ineens een hele andere richting op als je daar woont). Maar deze dingen kun je er echt in de bossen vinden! Ik raad het iedereen aan om er eens naartoe te gaan. Het is een magische plek!

Even later...

AAAAAAAAAAGGHGHHHH! Slapen in het vliegtuig is echt niet mijn ding. Het is zo oncomfortabel. Ik snap niet hoe mensen het doen. Rotvliegtuigen! In het vliegtuig hier voor boekten ze me tenminste eerste klas. Dat is meer mijn stijl denk ik... (krult aan onzichtbare circusmannensnor en aait fantasie poedel). Ze gaven me een porceleinen koffiekopje en er was een tafel tussen mij en mijn mede-eerste-klas-reiziger! En GRATIS WATER :D en we mochten een snack kiezen uit een rieten mand! W-O-W.

Nu zijn we denk ik halverwege de vlucht. Er zit een jongen naast mij. Hij komt uit Wales. Hij was vergeten een snackbag voor te bereiden voor de vlucht. Ik bedoel je hele lijst voor vliegen is -paspoort -portemonnee -telefoon -snackbag dus hoe hij het vergat weet ik ook niet... Anyways, ik heb m dus de hele vlucht amandelen zitten voeren omdat mijn snackbag voor ongeveer 10 personen is. Omdat je nooit genoeg eten kan hebben in het vliegtuig. En dat is een wijze levensles!

Snackbag
Mijn snackbag
Ik heb honger
Ik neem een hap
Jammie

Daar is een elfje over het desbetreffende onderwerp.

Eten
Wanneer ik
Een snack wil
In het volle vliegtuig
Snackbag

Zie, en daarom heb je altijd eten bij je.
Behalve als je gaat kamperen en er zijn beren in de buurt, dan moet je waarschijnlijk geen eten meenemen. Tenzij je het in een boom kunt hangen of in een berenkluis kunt stoppen.

Sorry voor alle onzin, ik Ben moe en de app die ik gedownload heb werkt alleen Met internet...
Ik Ben nu precies 19 uur en 10 minuten wakker.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active