Lynn1995.reismee.nl

Alles goed in Rainbow beach

20 februari 2015, in de deuropening van de unit

Scott, Ollie en ik zijn verhuist (niet de eerste keer binnen het hostel) van kamer 205 naar de unit waar alle wfa's (work for accom's) wonen. Het is hier heel gezellig en ik leer veel Duits (meerderheid in australie is Duits.) De wfa's zijn heel leuk en we doen veel samen. Zo hebben Margherita, Stella en ik twee weken geleden een roadtrip gemaakt (oke, een uur rijden naar het dichtstbijzijnde stadje, maar dat is hier zo speciaal dat we het een roadtrip noemen) naar Gympie. Gympie is niet heel speciaal, maar er zijn winkels en we hadden veel lol. We praatten in de auto over piercings, dus we besloten om een piercing te laten zetten. Margherita een septum en ik een neuspiercing. Stella maakte een afspraak om dinsdag een tattoo te laten zetten. Spontane actie!

12 maart 2014, achter de laundry

Ik werk nu nieuwe shifts voor het hostel. De walk, dus naar de zandduin lopen, zandboarden en naar de zonsondergang kijken (vervelende baan, maar iemand moet het doen ;) de laundry, kleren wassen en drogen en vouwen en soms in de keuken. Het wordt een beetje saai om altijd in dezelfde plaats te leven, dus ik ga weer op zoek naar boerderijwerk. Hopelijk is er werk te vinden op een cattlestation...

11 april 2015, in de receptie

Oke, zover voor het leven op dezelfde plaats saai vinden want ik heb een nieuwe liefde gevonden! Oke dus, het verhaal erachter... Ik had Scott verteld dat ik hem liever als vrienden heb, omdat ik niet hetzelfde voor hem voel als hij voor mij. Ondertussen had ik gevoelens voor Tarra ontwikkeld, maar ik wilde er niets mee doen omdat ik nog altijd met Scott was. Een dag nadat Scott en ik uit elkaar waren vertelde Tarra dat ze mij leuk vond. Het ging allemaal zo snel en dat was misschien niet goed, zeker omdat Scott nog altijd heel veel moeite heeft om mij met een ander te zien, maar ik ben heel gelukkig met Tarra. Ik vind het moeilijk om Scott zo gebroken te zien, ik vraag iedereen om advies hoe ik hem het minst pijn kan doen, want ik kan hem echt niet meer pijn doen dan ik al heb gedaan. Iedereen zegt dat ik hem met rust moet laten en dat het waarschijnlijk vanzelf minder wordt. Ik hoop gewoon dat hij zich wat gelukkiger gaat voelen, zonder mij, of beter: als vrienden.

14 april, in stella's bed met bier en een croissant

Scott en Ollie zijn vandaag vertrokken naar Brisbane. Zij wilden reizen en op zoek naar een baan en ik ben wel een beetje jaloers, maar ik wil heel graag hier blijven. Tarra is voor 9 dagen in Melbourne, dus het is heel stil in en om het hostel. Ik heb niet echt een bed hier, omdat ik altijd in slaap val ergens anders, tijdens een film ofzo (dus hebben ze mijn bed ingepikt) Daarom slaap ik nu in stella's bed, jeeh. Ik kan niet geloven dat de vrienden waarmee ik al zes maanden aan het reizen ben vandaag vertrokken zijn. Ik ga ze zo erg missen! Zes dagen geleden kwam Stephan (waarmee we in St George hebben samengewoond) ineens aanzetten, dat was zo'n leuke verrassing! Scott en Ollie wisten het beide, maar ze

hadden mij niets verteld. Ik natuurlijk superenthausiast. Hij is samen met hen vertrokken, maar ik heb hem zes dagen gezien!

Hier is een random lijstje met dingen die ik nog niet heb opgeschreven omdat ik te druk was:

- toen ik voor het eerst hier aankwam lachte ik iedereen uit die hier langer dan twee weken kon blijven, ik ben hier nu drie maanden...

- Rainbow beach heeft een hoofdstraat en dat is het hele centrum

- de hoofdstraat duurt twee minuten lopen, maar iedereen die hier woont doet er minstens een half uur over omdat iedereen iedereen die hier werkt kent en we altijd in de winkels rondhangen en kletsen

- iedereen kent iedereen (en dus alle roddels)

- ik heb twee slangen gezien hier

- toen tarra en ik gingen kamperen in inskippoint en we s'ochtends wakker werden vlogen er duizenden vlinders voorbij, er kwam geen eind aan! De volgende dag hebben we het opgezocht en het bleek dat het vlinderseizoen was begonnen omdat er een boom bloesemt. Na het vlinderseizoen begint het walvissenseizoen, whoei

- er was hier een wfa een paar weken geleden en hij was zo irritant, en nu wil hij terug komen, maar de baas heeft ons verteld dat niemand hem wil en dat we hem moesten zeggen dat er geen bedden meer vrij zijn haha

- de baas rockt

- zijn broer ook

Reacties

Reacties

Casper

Gelukkig weer een bericht van jou. Het was wel even afzien, zo'n lange tijd zonder jouw avonturen. Nu zit ik na te denken over mijn avontuurlijk leven met de bedoeling om dat met jou te delen. Maar mijn avonturen zijn redelijk gewoon of je moet het interessant vinden dat ik net het gras gemaaid heb. Nu zou je kunnen denken dat het leven hier saai is maar niets is minder waar. De gewone dingen kunnen ook heel leuk zijn maar dat besef je niet altijd. Als Amee even langs komt om te eten, of als Job hier een dagje is. Even bijpraten bij jouw ouders of bij Martin en Mo. Paardrijden met Dorrith, het zijn allemaal gewone bijzondere dingen. En als wij dan morgen 8 dagen naar Portugal gaan dan snap je dat wij ons best amuseren. Hier in Diepenveen kennen wij natuurlijk ook wel een boel mensen al is het niet zo als bij jouw. Maar bijvoorbeeld gisteren was is even naar de A.H gegaan en kwam ik een dik uur later pas terug omdat een van de buren een camper hadden gekocht. Dus even kijken en koffiedrinken. Nu lieve Lynn stop ik met mijn geschrijf. Geniet van het leven en van de liefde en laat ons daar zo nu en dan iets van meebeleven. Veel liefs en knuffels van je opa Casper.

Trees van Boheemen

Ha Lynn,

Wat fijn om weer wat van je te horen. Natuurlijk worden we wel door je ouders bijgepraat over alles wat jij meemaakt, maar een berichtje van jou zelf vind ik toch wel erg leuk.

Ik ben heel benieuwd naar jouw vriendin Tarra, als ze jou gelukkig maakt heeft ze in ieder geval al mijn goedkeuring.

Ik kan me voorstellen dat het even wennen is dat je vrienden nu naar Brisbane zijn. Ben heel benieuwd waar jij werk vindt, waarschijnlijk wil je wel een beetje in de buurt van Rainbouw Beach blijven.

Wat een ervaring om duizenden vlinders te zien, ik ben al heel gelukkig als ik er bijvoorbeeld 3 zie in onze tuin.

Het is een spannende tijd voor Amée, de 11e doet ze haar eerste examen. Ik hoop voor haar dat ze slaagt want ze doet erg haar best.

Dorrith loopt op dit moment stage in Apeldoorn, ze werkt 10 weken met verstandelijk gehandicapten. Ze vindt het geweldig, het is denk ik ook echt iets voor haar. De meeste bewoners kunnen niet praten, maar ze weten meestal met gebaren of iets dergelijks duidelijk te maken wat ze willen.

Syll wordt al zo'n grote vent, hij is heel serieus bezig met school, maar ontdekt ook het uitgaansleven. Leuk hoor!

En dan Job, het is een geweldig ventje, hij is heel erg bezig om te praten. Hij doet het de hele dag, tenminste, hij maakt geluiden die niet altijd even duidelijk zijn, maar hij oefent voortdurend.

Morgen (maandag) gaan wij lekker een weekje naar Portugal, het is daar heerlijk weer, genieten dus.

Jij bent al bijna jarig, je wordt dan al weer 20 jaar.
We hebben jouw adres van je ouders gekregen, eens kijken of we iets kunnen sturen en dan hopen dat je het op tijd krijgt. In ieder geval zullen we 22 mei vieren als jouw geboortedag!

Zo, lieve oudste kleindochter, geniet van je leven en ook van de liefde.

Heel veel liefs van Theresia, Catharina Alida van Boheemen-Reijman, alias Eulalia.

Yoran

Zo lang op 1 plek dat we je gewoon kaartjes kunnen sturen voor je verjaardag....Kun je Tarra niet gewoon in een rugzak stoppen en meenemen op avontuur?

Leuke verhalen Lynn, en dat zandsurfen spreekt me zeker aan!

Geniet ervan!

Liefs, Yoran

Dorrith

Hey lief nichie!!

Eindelijk heb ik wat tijd gevonden om op mn gemak je prachtige verhalen te lezen! Zoals oma al genoemd had loop ik nu stage met verstandelijk gehandicapte mensen, best pittig hahah.

Zo te horen heb je t erg naar je zin! Geniet nog maar even van je laatste dagen als tiener! Haha daarna kom je nooit meer van de 'tig' af!

Heel veel plezier daar en ik hoop snel weer een leuk berichtje van je te zien!!

Kusjes en knuffels

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active